L’expert en xarxes socials i assessor d’empreses i institucions Xavier Tomàs, va fer una conferència al Gremi del Cafè sota el nom “La publicitat a les xarxes socials com a eina per valorar el producte”.
Tomàs va fer en realitat una demostració pràctica en directe, orientada al món de la comercialització del cafè, fent servir eines professionals de gestió de xarxes socials, de com es pot arribar a segmentar el públic objectiu per enviar missatges publicitaris tant per incentivar el comerç on-line, per exemple, per publicitar els establiments torradors dels membres del Gremi, com per orientar els clients on poden comprar cafè torrat en gra a qualsevol ciutat de Catalunya, naturalment a un torrador associat al Gremi del Cafè.
Xavier Tomàs i Blanquet és un professional de la comunicació i les xarxes socials. Professionalment ha sigut director de comunicació de l’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, assessor de comunicació del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya, entre altres. Des de fa un any assessora empreses i institucions en comunicació, xarxes socials i publicitat. És col·laborador també de Catalunya Ràdio.