facebookPixel Cafès Cornellà rep el premi Digitalitza 2020 - Gremi del Cafè, torradors de Catalunya
27 de juliol de 2021 gremicafe

Cafès Cornellà rep el premi Digitalitza 2020

cafes cornella premis digitalitza

El passat 22 de juliol durant la cerimònia dels Premis Empresa de l’Any organitzat per El Periódico, amb l’objectiu de distingir a les millors iniciatives del 2020, Cafès Cornellà va rebre el premi Digitalitza.

Els diferents reconeixements guardonen a les millors empreses amb seu a Catalunya que durant l’anterior any han destacat en diferents disciplines, ja sigui per la seva innovació, el seu treball per l’equitat o la transformació digital.

Així doncs, el jurat d’experts format per destacades personalitats d’institucions i entitats socioeconòmiques i empresarials catalanes, va reconèixer Cafès Cornellà com a millor iniciativa empresarial en l’àmbit de la digitalització pel seu pla de transformació digital. L’objectiu és millorar la competitivitat de l’empresa a través de l’optimització de costos i la generació d’un nou model de negoci que passa de vendre productes a vendre serveis.

Els premis Empresa de l’Any s’han convertit en tot un referent en el panorama socioeconòmic i posen en valor l’esforç del teixit industrial català i la seva aportació a la construcció d’una societat cada dia més equitativa, rica i progressista.

Font notícia i foto: Cafès Cornellà