Segons una nova investigació, el 48% de tots els llançaments de nous productes de cafè durant el 2020 tenien un reclam ètic o ambiental. Aquesta xifra s’ha gairebé doblat respecte al 2019, on aquests productes representaven només el 25%.
Aquest estudi també afirma que el 24% de la innovació mundial del cafè són en càpsules, ja que es tracta del format més controvertit de la seva categoria a causa de la gran quantitat de residus que es generen en els abocadors. Només el 39% de les càpsules en l’àmbit mundial tenen un reclam reciclable. Actualment, una de cada deu càpsules utilitza un reclam biodegradable o compostable.
El cafè és una de les categories amb més reclam sostenible a Europa.
En general, només el 35% dels llançaments de nous productes tenen un reclam sostenible a Europa, mentre que el cafè ho fa en un 64%.
Finalment, la tendència és que els joves considerin la sostenibilitat com un factor clau en l’elecció del seu producte de cafè.
Origen notícia: Comunicaffe