facebookPixel El 80% dels restauradors ha apujat els preus, i el 50% ho farà pròximament - Gremi del Cafè, torradors de Catalunya
27 de juny de 2022 gremicafe

El 80% dels restauradors ha apujat els preus, i el 50% ho farà pròximament

restauracio gremi cafe

 

Segons SimonKucher and Partners, una consultora global d’estratègia i màrqueting, que ha realitzat un estudi de la inflació del sector de la restauració sobre els sectors de Viatges, Hospitality i Oci en l’àmbit global, mostra com està afectant la inflació en els costos del sector i quines mesures s’estan adoptant, així com les que es posaran a curt i mitjà termini per pal·liar aquesta situació.

La restauració, en comparació a altres àrees del turisme, espera increments de cost majors en matèries primeres, energia i mà d’obra. A més, l’alt grau d’incertesa dels restaurants suggereix que majors mesures correctives poden estar per arribar.

“En aquest sentit, contrasta l’agressivitat de la restauració en les pujades aplicades enfront de la prudència de la resta del sector: gairebé el 80% de les empreses de restauració declaren que han pujat els preus, i més del 50% que ho faran en els pròxims mesos; enfront del 55% de les companyies del sector que ja han dut a terme una pujada de preus i el 34% que tenen planificat fer-ho en els pròxims mesos. Malgrat aquesta generalitzada inclinació cap a les pujades de preu en la indústria de restauració, no s’esperen pèrdues de volum significatives”, destaquen en Simon-Kucher and Partners.

Llegiu la notícia sencera a foodretail.es.