Segons un nou informe de Deloitte, l’augment dels peus del cafè ha provocat que els suïsso prefereixin preparar el cafè a casa.
(L’article original permet descarregar l’estudi de Deloitte) Aquí
En general, l’estudi va revelar diferències significatives entre les generacions. Per exemple, els més joves solen beure menys cafè que els més grans. La generació Z beu una mitjana d’una a dues tasses al dia, en comparació amb entre dues i tres per als baby boomers i les generacions més grans. Les generacions més joves solen beure altres begudes amb cafeïna més sovint, com les begudes energètiques, que són molt més populars entre ells que entre les persones grans (Gen. Z: 38 %; baby boomers i generacions més grans: 11 %). També hi ha una bretxa generacional pel que fa al tipus de cafè que prenen habitualment.
La tendència cap a un consum còmode i que estalvia temps també es pot observar a la indústria del cafè: molts consumidors beuen diverses tasses de cafè al dia, per això la facilitat de preparació té un paper clau en la manera com la gent fa el cafè a casa.
Amb un 39 %, el cafè instantani és el més popular, seguit del cafè amb filtre (28%) i les càpsules (25 per cent). El gust dels consumidors pels productes de consum, destaca per la demanda de cafè en llaunes i ampolles que s’està mostrant especialment popular a Àsia, Amèrica del Nord i el Regne Unit. Una altra troballa interessant és la divisió generacional: als Mil·lennials els agrada obtenir la seva dosi de cafeïna d’una llauna o ampolla, mentre que les generacions més grans encara tendeixen a preferir una màquina de cafè.
© Comunicaffe.com
September 27, 2024