Entre els actes del 75 anivesari de Cafès Batalla, la marca de Lleida presenta pel 8M, Dia Internacional de la Dona, el format de 500g de Café Mujer. Un homenatge a la dona i una història de dedicació i apoderament perquè tot el lideratge en la producció recau únicament en dones i justament reconeix l’aportació dins la cadena de valor del cafè l’aportació d’aquestes professionals.
La novetat, però, és que Cafès Batalla ha volgut vincular aquest producte a la causa solidària contra el càncer de mama que representa Mamapop. Per això, dos euros de la venda cada paquet de mig quilo de Cafè Mujer aniran destinats a la recaptació que realitza el concert solidari, afegint-la a la donació anual que fa Mamapop per a finançar els projectes de recerca de l’Institut de Recerca Biomèdica, l’IRBLleida. La campanya serà vigent fins al novembre de 2025 quan es posarà en escena una nova edició de l’espectacle musical a Lleida.
El gerent de Cafès Batalla, Ramon Batalla, ha explicat que l’empresa ha volgut teixir aquesta sinergia perquè sempre ha admirat la tasca que fa Mamapop, mentre que el president, fundador i director artístic del concert, Manel Simon, considera un orgull que una empresa referent del territori de Lleida s’ofereixi a contribuir en aquesta causa solidària.
Aquest cafè especial, Café Mujer de Cafés Batalla, fet exclusivament per dones i solidari amb Mamapop, es pot comprar molt o en gra a la botiga online de Cafès Batalla, en el següent enllaç: https://tienda.cafesbatalla.com/ca/


